thebiffchick.blogg.se

En perfekt dag

Kategori: Allmänt

Grått, regning, mysigt, mjukiskläder, tv och film. Idag är en perfekt dag för att bo och leva i sängen hela dagen. Att inte ha ångest för att man vill vara inomhus och missa de "fina" vädret ute. Min inte-göra-nångting-bara-ha-tråkigt-dag ! Underbart. 
Har precis haft en dunder frulle med grö, jordgubbar, mackor, kaffe och juice. Att få vara mätt är då en fantastisk känsla! Magen var tom igår kväll och vaknade av att den skrek högt efter näring, men hann ändå avnjuta en så välbehövd sovmorgon innan jag tog mig upp, gjorde i ordning allt för att sedan snabbt pallra mig tillbaka till sängen. Här kommer jag stanna resten av dagen! 
 
Mycket har hänt sedan mitt förra inlägg. Det skulle bli ett sjukt långt inlägg nu om jag skulle berätta allt i deltaj... Tar en snabb revy istället; 1) Tog mod och klippte av mig håret!! Har nymera page och älskar det! 2) Min älskade morfar fyllde 80 år igår så vi hade en jätte trevlig fest med släkten. 3) Efter ha jobbar 16 dagar i rad, gick jag på 1 veckas ledighet som tyvärr slutar idag men det känns bra ändå. Haft det p e r f e k t !  4) Har varit på väldens bästa loppis och loppat 5) Firat både Valborg och Påsk 6) Fått massor med tid till att umgås, skrattat och ätit god mat med fina vänner! <3 
Haft det alldeles för bra för att sitta vid datan och "stänga in mig". Ni får ha överseende helt enkelt : ) 
 
Idag är som sagt min sista dag på ledigheten. Jobbar hela helgen, men känner mig ändå väldigt laddad och det ska faktiskt bli både kul och skönt att komma tillbaka och träffa hela gänget igen! Men det är imorgon. Idag ska jag bara strosa runt här hemma iklädd min gråa mjukisdress, njuta av att få vara ensam och bara vara. Egentid helt enkelt <3 
 

Hoppas ni haft jätte fina högtider (som varit) och jätte fina dagar för övrigt! 
PUSS 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: