thebiffchick.blogg.se

En lugn dag framför mig

Kategori: Allmänt


Just nu: sitter ute på verandan och dricker nybryggt kaffe och avnjöt den lilla sol som var! Tyvärr försvann han lika fort som han kom.. Men har solen i sinnet som mamma brukar säga ☀️

Idag är det söndag iaf och jag har inget planerat idag. Det blir vad det blir och vi gör vad vi vill göra. Känns nånstans faktiskt rätt skönt att inte ha ngt planerat för en gångs skull. Även om jag egentligen vill ha allt planerat inför dagarna! 

Gårdagen bjöd på massor med trevligheter. Shoppingen tog hela dagen och jag kom hem med ett par nya skor samt 2 st tröjor. Känns som att min garderob skulle uppskatta lite nytt liv därinne! 😚 
På kvällen åkte vi hem till en kompis och styrde ihop värsta hembakta pizza kvällen! Sjukt trevligt och sååå gott! 😍🍕 På hemvägen vad det dessutom jag som var chaufför ! 😀😀😀 🚗💨 
Eftersom att jag har körkort numera så får jag räkna med att kommande helger, är det jag som kör oss till och från platser! Lyckligare tjej än vad jag är får man väl leta efter 😁👏 

Nu börjar det visst regna ☔️ så jag kryper tillbaks in i det varma huset ist! Hoppas ni får en solig dag i sinnet iaf 😘 PUSS !  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: