thebiffchick.blogg.se

Halvlek baby !

Kategori: Allmänt

En tillfällig paus eller räcker det för dagen kanske...? Det är frågan... 
 
Livet flyter på riktigt bra här borta ialla fall! Har hunnit smälta att jag faktiskt bor för tillfället på ett gammalt f ä n g e l s e ! Japp. Ni läste rätt! Men det stämmer rätt överrenst med pluggandet. Du ska liksom gå med känslan att du är här för att plugga, och ingenting mer. Går hand i hand typ! Näh, det är faktiskt inte så farligt. Det är ett vandrarhem (fort. gammal fängelse sedan 1900-talet...) som har sin lågpris men helt okej standard charm. Jag har iaf ett varmt rum, en säng och en våning i kylskåpet som är min. Det kunde ju ha varit värre :) 
 
Vi är numera inne på första halvlek, vilket betyder att jag har gjort 50 utav 100 på skolan och just nu är jag 1 vecka ifrån att faktiskt kunna få ett körkort ?! :O Det känns så sjukt najs !!!! Men det gäller att inte ta ut segern i förväg utan faktiskt lägga i än högre växel och bara gasa på nu! Spenderar alla mina vakna timmar med att fästa ögonen i boken. Plugga, repitera, plugga, äta, repitera och sen sova nånstans där emellan också. 
I veckan kommer risk 2:an, den ser jag faktiskt fram emot och sen kommer första provet !?!?!?! DUNK DUNK I HJÄRTAT !! Det gäller att a l l a håller sina små tummar och tår för mig, lovar att posta resultatet senare :) 
 
Nu ska jag återgå till min allra bästa (tillfälliga) kompis. Min bok <3 Vi hörs! 
 
PUSS OCH KRAM 
 
 
Min insperarade utsikt från min cell... Som sagt, finns ingenstan att rymma när dörren är stängd, haha...  
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: