thebiffchick.blogg.se

Glad alla hjärtans dag i efterskott !

Kategori: Allmänt

Hello my little lovers ! Haft en bra alla ❤️ dag igår? Jag hade en underbar! Killen tog med mig på en mysig middag och sen gick vi på bio efteråt. Ingen stress över bordsresarvationer, hödjudda men glada bordspartners osv. Bara vi två! Kvällen kunde inte bli mer perfekt än var den va 🍝👌

Som ni förstår är jag även hemma igen efter El Espaniá 🇪🇸🌴☀️ vilken resa! Den bästa. Berättar mer om den en annan gång... 😊 Kan även säga att efter en vecka i solen, så känns jobb hjärnan rätt mojsig! Haha. Haft lite små segt att vänja om och komma tillbaka, men efter dagen idag! I'M BACK ON TRACK☝️🙌💪👈
Känns utomordentligt bra att lämna jobbet med sådan entré jag gjorde idag! Känns ändå rätt wierd att veta att imorn börjar en ny semestervecka rulla 😳Jepp. You heard me! Packar om resväskan och sticker längre upp i Sverige! 
Det är dax för lite ✏️📚 🚗💨🚫✋🎫✅ = intensivkurs 😌 Så najs att äntligen ha det på schemat.
Så nu dammar jag av plugg hjärnan och fokuserar till tusen på enbart detta två veckor framöver! Kommer alltså ha en taskig update här, men de får ni ta! 
Tänk på att nästa inlägg kan ( SKA ) ha huvudrubriken "JAG HAR TAGIT KÖRKORT!!" 😱✨👏🎓🏆🎉🎈🚗 

Håll tummarna för mig gullisar 😘 

Puss 💋 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: