thebiffchick.blogg.se

Att ta sig upp på hästen igen

Kategori: Allmänt

Dagen idag har varit helt fantastisk! Solen sken och värmen kändes riktigt ordentligt på kinderna. Min fina orange vårjacka och conversen var på. Mitt energifulla, sprudlande och glada jag är tillbaka! Det är underbart :D 
 
Som ni kanske redan förstått har de här med körkolan och körkort inte riktigt slutat så som jag hoppats på.. Gick en intensivkurs i två veckor, pluggat mer än vad jag nånsin gjort tidigare och lärt mig allt! Men när det väl gällde att visa framfötterna vart pressen och stressen alldeles för stor, och det slutade med två nederlag.. Jag lämnade skolan med stor sorg och besvikelse på mig själv. Jag lät dessutom misslyckandet tära alldeles för mycket på mig själv, att det har tagit mig flera dagar att börja komma på rätt sida av "körbanan". 
Nu kanske ni tycker att de här med körkort är väl ingen big deal? Det är ju bara att "göra om". Ja det är bara att göra om och göra rätt, men det här är en sån stor sak för mig, en sån viktig sak i mitt liv, att jag vill göra allt jag kan för att det ska bli rätt och gå hela vägen fram. Jag behöver det här körkortet om jag ska komma längre fram i mitt liv. Men, jag är på väg åt rätt håll och nu på måndag åker jag tillbaks till skolan och kör upp på nytt! Tar nya tag helt enkelt. 
 
Just nu sitter jag hemma och myser hemma hos min kärlek. Vi ska ut på lite äventyr ikväll, fira två kompisar och umgås med dom bästa! Dagen kan inte avslutas på bättre sätt! <3
 

Ha det! PUSS 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: