thebiffchick.blogg.se

Tidsfördriv

Kategori: Allmänt

Ligger nersjunken i sängen och zippar mellan tvkanalerna. Finner inget riktigt lockande, heller inte till sömnen... 
Har en allt förstor längtan efter killen ❤️ Min fina. Satt och sitta igenom lite biler på mobilen ( då blev det ju inte direkt lättare...) och jag inser faktiskt hur mycket vi gått igenom tillsammans. Hur snabbt tiden har gått och för varje gång jag ser på honom, är med honom, blir känslorna större och starkare! 
Jag har världens bästa man ❤️❤️❤️ 

Nu har jag varit lite sentimental på
kvällskvisten oxå! Kanske var det som saknades för att avsluta denna dag? Möjligt. Men nu måste jag faktiskt säga godnatt, zippa lite till på tv-kanalerna och sen sova!
Morgondagen bjuder på massor med trevligheter och då ska energin vara på topp! 

Godnatt alla 😘 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: