thebiffchick.blogg.se

pärlan, konsert och mera jobb !

Kategori: Allmänt

Hej <3  Det har tyvärr blivit en dåligt update här på några dagar. Det beror på att jag inte haft något extra viktigt att berätta mer än att jag jobbar och gymmar hela dagarna. Men tänkte ändra på de nu! 
 
Eftersom jag ä n t l i g e n har mitt k ö r k o r t (och faktiskt var ledig i helgen !!!) så har jag inte gjort så mycket mer än att åkt runt med bilen lite här och var! Haha. Men det är en helt fantastisk befrielse! Att bara kunna dra utan att behöva planera med bussar och tider. Så fort man känner, NU vill jag sticka, så gör man det bara!! Man ställer även frågan till sig själv; "Hur har jag kunnat överleva innan körkortet ?!" Man blir verkligen bortskämd snabbt med det här lilla fina kortet. Dock betyder detta inte att jag har tillgång till bil 24 / 7, det har jag inte. Jag får endast använda bilen när ingen annan gör det, och jag har faktiskt busskort så det går alldeles utmärkert att
1) spara pengar  2) tänka miljövänligt och  3) samåka med andra utan att behöva vara 100% fokuserad på vägen. Men det är så otroligt roligt att köra bil!! Roligare än jag trodde =) 
 
Just nu ser jag så fram emot imorgon kväll! Det är faktiskt så att jag, killen och hans kusin ska gå på en konsert imorgon. Vårt favoritband spelar på Fryshuset och vi ska dit och se dom live! Vilken upplevelse! Jag har aldrig sett dom live, börjar dessutom lyssna på dom för nått år sedan och för varje gång jag hör nån av deras låtar, är det som om jag aldrig hört den förr och den blir genast en favvis som sätter sig på hjärnan. Tröttnar aldrig ^^ 
Favoritlåtarna måste ändå vara (för tillfället eftersom att alla deras låtar är egentligen lika bra) Panzarmarch, En hjältes väg, Doberman, Flugornas herre, Kamphund & Bränder. 

Hoppas dom spelar nån av dessa, eller alla, imorgon kväll! Gisses vad häftigt det kommer bli :D 
 
 
Här är min lilla skönhet <3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: