thebiffchick.blogg.se

Mitt i veckan

Kategori: Allmänt

Mitt uppe i veckan och min arbetsvecka har precis börjat haha! Eftersom man jobbar helger ibland (hela denna månad haha.. Men cash is king do!) händer det att man istället är ledig i veckorsagarna. 
Hade iaf ett kort pass idag på 3 tim (...) fick iaf tid till att uträtta lite ärenden, som egentligen inte heller blev så mycket utav utan jag for hemåt istället! 
Det var alldeles för mkt folk ute + att jag behövde egentligen inte mer än ett nytt plastskydd för min nya telefon, vilket jag glömt att nämna för övrigt!! Har en ny iPhone (ä n t l i g e n) tog jag tag i den punken. En vit blev det ❤️ 

Väl hemma iaf har jag softat och kom precis hem från en fika med grannen! Super mys med kaffe (kommer säkert inte kunna sova inatt pga de haha!) och det bjöds på såna här trevliga små saker; 
➡️

#chokladbollar 💕💕💕

Dax att göra sig i ordning för kvällen iaf. Efterlyst på tv och sen sova gissar jag på. Imorgon är en tidig dag så lika bra att vara utvilad 😚✌️ PUSS 💋

Kommentarer


Kommentera inlägget här: