thebiffchick.blogg.se

Fult ös medvetslös

Kategori: Allmänt

Tjoooo!!! Sitter på bussen på väg hem just nu. 10 timmar senare... och nu är det äntligen min tur att komma hem! 😅 
Haha, rätt komisk situation såhär i efterhand, men måste medge att det bli en aning svettigt imorse faktiskt! Men löste dagen på ett fint sätt så jag är nöjd 👌 
Kom till jobbet imorse med mitt gamla schema 9-13 idag men möts av det nya schemat där jag skulle jobba 9-19:15 idag... Kan ju säga att jag var riktigt glad att jag tog med mig en lunch låda idag! 🙏 
Nåja! Man ska vara förberedd på allt här i livet. Rätt som det är hoppar nån framför lilla livet-bilen och då måste man väja för hindret! ☝️😌 🚗 
Skämt å sido, men ni förstår vad jag menar. Nu ska jag iaf hem till min sena middag och sen blir det direkt i säng! Imorn är set tidig och lång dag igen 👐 

Puss 😘

Kommentarer


Kommentera inlägget här: