thebiffchick.blogg.se

Näst sista dagen

Kategori: Allmänt

Det börjar närma sig - hemfärd imorgon, uppkörning imorgon ! ! ! 

Jag ljuger om jag säger att jag inte är nervös, det är klart jag är. Men jag är inte lika som jag var inför teoriprovet, i alla fall inte just nu. Jag känner mig säker på mig själv som bilförare och mina kunskaper, men jag går ändå med tanken att det är en 50 - 50 chans att jag faktiskt klarar mig. Man ska alltid förbereda sig på det värsta utifall det går helt åt pipan. Även om jag har bestämt att det ska gå hela vägen fram ! 
 
Så vad gör man här utöver pluggandet ? Ingenting. Det finns inte mycket mer än att plugga och det är väl det enda jag gör. Tjejerna åkte hem över helgen - men dom börjar trilla in här igen om några timmar. Då blir det ett fun house igen :) 
Har träffat massor med trevliga människor här, men två stycken har speciellt fastnat hos mig Malin Jessica. Hel fina och goa tjejer! Det ska bli tråkigt att skiljas åt, nu när man vant sig vid att träffas varje dag. Jessica och jag har ju varit cell kompisar så det kommer bli jätte skumt och åka hem och sova ensam i sitt egna rum, sin egna säng och inte ligga halva natten och prata / skratta.. Blandade känslor det här! 
Men när vi väl har körkort är det ju bara hoppa in i bilen och gasa uppåt i landet för att träffas :) 
 
Nu ska jag diska min disk och antingen öppna teoriboken igen, eller hitta på nått annat mystiskt! 
 
PUSS på er sålänge & glöm inte att hålla tummisarna för mig imorgon! <3 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: